Характеристики Audi R8 Coupe 5.2 V10 FSI quattro
Выбрать автомобиль для сравнения

Выбор автомобиля
Параметры
Если Вам не совсем понятно
значение той или иной функции
кликните на знак вопроса
Выберите для
сравнения другую
комплектацию
или модель
Выберите для
сравнения другую
комплектацию
или модель
5.2 V10 FSI quattro
купе
количество баллов:

233
0
показатьпоказатьпоказать
развернуть все | свернуть вседругие комплектации  
Стоимость одного балла0   
Динаміка руху105
4.9  
кількість циліндрів10  
двигун V-образний  
двигун бензиновий  
 двигун розміщено ззаду  
робочий об'єм, см35204  
потужність, к.с.525  
макс. крутний момент, Нм530  
максимальна швидкість316  
прискорення до 100 км/год3.9  
Економічність14
0.5  
витрати палива в місті, л/100 км22.6  
витрати палива на шосе, л/100 км10.2  
Комфорт22
0.9  
Замки / замиканнябаллов: 1  
центральний замок  
Зовнішнє освітленнябаллов: 1  
противотуманні фари спереду  
Дзеркалабаллов: 2  
електропривод дзеркал заднього виду  
підігрів дзеркал  
Сидіннябаллов: 3  
електропривід передніх сидінь  
Кермове колесо / кермова колонкабаллов: 4  
 регулювання рульової колонки по нахилу  
 гідравлічний підсилювач рульового керування  
Кондиціонування повітрябаллов: 5  
клімат-контроль  
Комфортні системибаллов: 2  
бортовий комп'ютер  
Аудіо / Відеобаллов: 4  
 аудіопідготовка без антени  
 CD-плеєр  
Безпека20
1.5  
антиблокувальна система ABS  
розподіл гальмового зусилля по мостах (EBD, EBV)  
система курсової стійкості (ESP, VSA, DSC, ESC, VSC, MASC)  
подушка безпеки водія  
подушка безпеки переднього пасажира  
Привід / ходова частина41
2.5  
Привідбаллов: 4  
привід повний постійний  
КППбаллов: 7  
КПП механіка  
КПП: кількість передач 6  
Підвіскабаллов: 3  
підвеска передня McPherson  
 підвіска задня незалежна, важільна  
Колесабаллов: 21  
розмір коліс19  
легкосплавні диски  
Гальмівна системабаллов: 6  
робоче гальмо спереду дискове вентильоване  
робоче гальмо позаду дискове вентильоване  
Розміри та місткість31
1.4  
 кількість дверей2  
кількість місць2  
довжина кузова, мм4435  
ширина кузова, мм1930  
висота кузова, мм1252  
колісна база, мм2650  
об'єм багажника, л100  
дорожній просвіт, мм (макс.)110  

Найти и сравнить похожие автомобили:

Выберите параметры, по которым должно быть сходство:

кількість циліндрівдвигун V-образнийдвигун бензиновий
привід повний постійнийКПП механікалегкосплавні диски
антиблокувальна система ABSсистема курсової стійкості (ESP, VSA, DSC, ESC, VSC, MASC)подушка безпеки водія
подушка безпеки переднього пасажирапротивотуманні фари спередуелектропривод дзеркал заднього виду
підігрів дзеркалелектропривід передніх сидіньрегулювання рульової колонки по нахилу
клімат-контроль  

Показать список моделей,
имеющих выбранные параметры

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

2012-й рік виявився щедрим на новинки. Простежити за ними складно, тому ми вирішили допомогти нашим читачам і зібрали всі новинки разом. Всі бренды від "А" до "Я", вибирайте та дізнавайтеся новини першим

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

У чому переваги дизельного двигуна?

У чому переваги дизельного двигуна?

Зростання цін на пальне, і особливо на дизельне паливо, давно привертає загальну увагу, і навколо дизельних технологій не зникають суперечки. У той самий час прихильники "дизеля" наводять низку аргументів на його користь.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Різноманіття автомобільного світла

Різноманіття автомобільного світла

Спочатку фари були галогеновими, потім ксеноновими, бі-ксеноновими, а тепер стали світлодіодними. Позбавлене уваги декілька десятиліть,  автомобільне світло останніми роками розвивається швидше, ніж автолюбителі встигають зрозуміти, що відбувається. Ми вирішили прояснити ситуацію та пролити світло на існуючі варіанти.

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією позбавила дизельний двигун від сумнозвісної «турбоями». Ідея, закладена у конструкцію, настільки проста, що могла б спасти на думку навіть школяреві...

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта